.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کتاب سال گلستان انتخاب می شود
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از انتشار فراخوان اولین جشنواره انتخاب کتاب سال در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ابوالحسن امامی بعد از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: این جشنواره در سال جهاد اقتصادی و با مساعدت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی، حمایت از مولفان، محققان و پژوهشگران استان جهت تشویق مولفان و کشف و پرورش استعدادها، اسفندماه امسال در گرگان برگزار می شود.

امامی، دین، فلسفه و کلام، تاریخ، علوم اجتماعی، فرهنگ عامه، علمی، آموزش، کودک و نوجوان، هنر و ادبیات را از محورهای جشنواره بیان کرد.

معاون فرهنگی هنری اداه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، بومی بودن مولف (یا به چاپ رسیدن اثر در استان)- عدم شرکت مولف در جشنواره های مشابه کشور و کتب چاپ شده طی آذر 89  تا آذر 90 را شرایط شرکت در جشنواره عنوان کرد.   وی افزود: شرکت کنندگان تا 30 بهمن ماه فرصت دارند با در دست داشتن، 3 نسخه از اثر- رونوشت شناسنامه و مجوز کتاب، رونوشت شناسنامه و کارت ملی مولف، به امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان مراجعه کنند.   قرار است به کتاب برگزیده سال در هر حوزه جوایز ارزنده ای به انتخاب کمیته داوران تعلق بگیرد.

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.